Wyjazd do Singapuru

  • 20 sierpnia 2011
  • 0

Dostając ofertę wyjazdu do Singapuru zastanawiałem się co ja tak naprawdę wiem o tym kraju. Zacząłem szperać w sieci i oto czego się doszperałem.




Singapur jest bardzo nowoczesnym krajem, to taka oaza czystości, organizacji i bogactwa w Azji. W związku z tym żadne dodatkowe szczepienia, oprócz tych zalecanych w Polsce nie są konieczne. W Singapurze nie ma zagrożenia malarią mimo, że jest to kraj tropikalny. Rząd bardzo dużop inwestuje w walkę z komarami (najczęstsza metoda to zadymianie, brzmi dziwnie, ale to po prostu pan chodzący z takim miotaczem dymu) i w utrzymanie czystości.

Jedyna choroba, którą należy się przejmować to denga, w Wikipedii jest mała notka, zainteresowanych odsyłam do wersji angielskiej. WAŻNE jest to, że denga jest śmiertelna. Objawia się gorączką, bólami głowy, mięśni i stawów,krwawieniem z nosa, zawrotami głowy, utratą apetytu. W przypadku wystąpienia gorączki utrzymującej się 24 godz. należy udać się do lekarza z podejrzeniem dengi. NIE NALEŻY ZWLEKAĆ! Występowanie dengi jest powszechne w krajach tropikalnych, w Singapurze jest minimalne, ale warto o niej wiedzieć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz